Open Data Index

Matei-Eugen VASILE matei.vasile la gmail.com
Lun Ian 12 18:10:00 UTC 2015

Nu ma intereseaza in timp real, dar programele la minut ar trebui
respectate la minut iar orice modificare permanenta acestor programe
la minut ar trebui sa fie publicata. As fi chiar curios ce ar arata un
studiu al discrepantelor intre programele, la minut, al mijloacelor de
transport in comun si ceea ce se intampla pe teren.