date deschise din justitie

Codru Vrabie codru.vrabie la gmail.com
Lun Feb 1 08:26:21 UTC 2016

doamnelor si domnilor, desi s'ar putea sa stiti deja, am reusit sa facem un
prim pas :)  vestea este la
http://ogp.gov.ro/date-deschise/seturi-de-date-publicate-de-consiliul-superior-al-magistraturii/
:)  iar combinatia cu rolii.ro face ca justitia sa fie ceva mai deschisa,
de-acum incolo :)  s'avem spor :) --Codru

===
www.codruvrabie.eu mobile: +40-723-552-180
Education's purpose is to replace an empty
mind with an open one. --Malcolm S. Forbes