planul ogp, pasul 2: scriem angajamente

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Mar Feb 9 13:02:19 UTC 2016

Salut,

Cu oarece întârziere, mă întorc la discuția despre planul național OGP. Am trecut la pasul 2, în care scriem angajamente.

În pasul 1, am cules 21 de idei și au participat 148 de persoane diferite (și anonime) care au votat de 3.469 de ori. 11 idei sunt propuse de participanți, dar nu știu să spun cine ce a propus, că e totul anonim. Am grupat cele 21 de idei în 13 teme și acum vrem să scriem angajamente pe care să le propunem guvernului. O temă poate avea unul sau mai multe angajamente.

Lista de teme, împreună cu detalii logistice, e aici:

http://inovarepublica.fundatia.ro/2016/02/09/angajamente-ogp-guvernare-deschisa/

Pe scurt, fiecare temă are atașată un document în care comentariile sunt libere. În articol e un tabel care asociază teme cu linkuri la documente. Unul sau mai mulți editori vor avea dreptul de editare pe documentele respective.

Important: căutăm editori! Mai ales pentru ideile propuse în timpul dezbaterii, ar fi frumos ca cei ce au propus să își asume rolul de editor. Ce trebuie să facă un editor e inclus în linkul de mai sus. Sper să găsim cât mai mulți voluntari.

Mai spun și că participarea nu se adresează exclusiv „civililor”. Reprezentanții instituțiilor publice sunt îndemnați să comenteze, chiar dacă în această fază vom ezita în a-i desemna editori.

Toate bune,