planul ogp, pasul 2: scriem angajamente

Mar Feb 9 16:31:17 UTC 2016

Multumesc

Voi urmari cu mare interes a 3-a pozitie din coada adica Date deschise.
Cred insa ca ar trebui modificata exprimare "încurajarea datelor deschise
de sectorul privat" care ad-literam inseamna ca sectorul privat sa
organizeze hackathoane. Ar putea exista insa si variatia "incurajarea
datelor deschise din sectorul privat" care ar insemna ca privatii sa-si
publice datele proprii in format deschis - o idee care circula azi prin CE.
Sau "incurajarea datelor deschise in sectorul privat" care ar insemna
incurajarea utilizarii datelor deschise publice in cadrul activitatii
companiilor private.

De, din, in - hai sa fie mai clara diferenta !

In alta ordine de idei ,,, actiunile acestea ar avea perioada de
implementare 2016 - 2018 , cred ca ar trebui sa tinem cont si de orizontul
temporal cand ne gandim cine si ce va face.

Seara buna

Andrei