saptamana guvernarii deschise - cine mai vine?

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Lun Mar 7 14:06:45 UTC 2016

Salut,

Vă amintesc despre seria de dezbateri sub numele Săptămâna Guvernării Deschise, aici: http://ogp.gov.ro/planul-national/pna-2014-2016-2/saptamana-guvernarii-deschise-2016-2/

Poate mai vine câte cineva la evenimente. Nu de alta, dar dacă suntem doar 1-2 activiști cu gura mare, vom deveni plictisitori :D

Azi am vorbit despre sănătate publică și achiziții publice. Despre datele deschise din achiziții publice am aflat că SICAP, adică urmașul SEAP, va rezolva o bună parte din problemele de consistență, dar că politica rămâne cam la fel de opacă. Nu vor fi publicate automat toate datele, ci doar o selecție realizată netransparent. Și e neclar dacă accesul în timp real va fi permis tuturor, mai ales firmelor care vor să facă un business din asta. La SEAP au tăiat la un moment dat accesul, pentru că „ăștia fac bani din datele noastre”. Aceeași persoană se ocupă în continuare de proiect, m-am bucurat să îl revăd pe domnul de la Agenția pentru Agenda Digitală.