Lansarea site-ului baniitai.info, care monitorizează TOATE cumpararile directe si contractele de achiziții publice din perioada 2007-2015

Cristian Lumezeanu undesuntbanii la gmail.com
Joi Mar 31 21:18:15 UTC 2016

Buna seara,
Se pare ca am intarziat la petrecere! :)
Ii multumim domnului Codru Vrabie pentru atentionare! Am adaugat licenta in
Disclaimer si Despre noi si ne-am abonat la lista.
Din nefericire nu avem timp sa participam la conferinte in timpul
saptamanii dar vom face tot posibilul in weekenduri.
Urmeaza mai jos comunicatul nostru de presa:

Va informam ca s-a lansat baniitai.info, cel mai complet instrument pentru
monitorizarea achizitiilor publice de la aderarea Romaniei la Uniunea
Europeana pana in anul 2015.
Acest site este creația unei echipe de tineri profesioniști fara afiliere
politica si fara un alt interes in afara monitorizarii felului in care se
cheltuiesc banii publici in Romania.
Suntem de parere ca baniitai ii va ajuta atat pe ziaristii si ONG-istii
care doresc sa gaseasca numeroasele cazuri de coruptie din domeniul
achizitiilor publice, cat si pe cetatenii interesati de cum se cheltuiesc
banii lor.
Site-ul e structurat pentru a arata atat entitatile de stat care au acordat
contracte publice cat si firmele contractante. Este un instrument simplu,
menit sa elimine “hatisul” cautarii individuale in SEAP sau in site-urile
diverselor institutii publice.
Consideram ca informatia accesibila inseamna transparenta cheltuirii
banului public. Aceasta transparenta inseamna, la randul ei,
responsabilizarea statului si a celor care fac afaceri cu statul.
Pe scurt, speram sa ajutam la descoperirea cazurilor de coruptie si de
cheltuire iresponsabila a banilor publici. Banii nostri, ai romanilor.

Cu respect,
Cristian Lumezeanu

www.baniitai.info
www.facebook.com/baniitai.info