saptamana guvernarii deschise - cine mai vine?

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Lun Mar 7 19:22:35 UTC 2016

Am sa incerc sa caut cumva sa vin la Conferinta pe 9. Eu am niste
belele medicale... deh, viata. Mi-as fi dorit sa particip la tot.

Constantinescu Nicolaie
Information Architect
http://www.kosson.ro
Membru în BEX al ANBPR