Implementare a Registrului National al Retelor Consacrate (RNRC) folosind date deschise

Codrin Nisioiu codrin.nisioiu la ie.ase.ro
Joi Iun 22 19:49:08 UTC 2017

Dragii mei,
va invit sa descarcati din Google Play -
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.retcons
Pentru afla mai multe informatii despre RNRC va recomand
http://www.madr.ro/industrie-alimentara/retete-consacrate-romanesti.html?highlight=WyJybnJjIl0=
Datele sunt date deschise prezente pe site-ul de mai sus insa lipsesc din
seturile de date MADR http://data.gov.ro/organization/madr
Andrei ne ajuti sa rezolvam acest inconvenient? Multumim anticipat.
Este rezultatul unei lucrari de dizertatie pe care am coordonat-o.
Asteptam feedback si comentarii(eu si autoarea) voastre via e-mail sau
comentarii pe google play.