club ogp 14 septembrie - evaluare plan de actiune

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la inovarepublica.ro
Lun Sep 11 10:39:11 UTC 2017

Salut,

Scriu ca să promovez Club OGP de săptămâna asta: joi, 14 septembrie, ora 14, la Biblioteca Națională. Este despre raportul de auto-evaluare la planului curent, la un an de la adoptare. Înțeleg că participă reprezentanții instituțiilor responsabile cu angajamentele asumate.

Și ca să arăt că mi-am făcut și lecțiile, eu am citit și am adnotat raportul de auto-evaluare. Îl trimit anexat, cu comentariile mele incluse.

Sper să nu mă lăsați singur să trag guvernul la răspundere :D