club ogp 14 septembrie - evaluare plan de actiune

Mihai Lisetchi contact la aid-ong.ro
Joi Sep 14 10:57:37 UTC 2017

am atasat materialul cu comentariile mele. O sa il trimit si "oficial".
Daca ai posibilitatea si esti de acord, te-as ruga sa pui in discutie si
problemele formulate de mine

Cele bune!

Mihai Lisetchi

AID-ONG
Agenția pentru Informarea și Dezvoltarea Organizațiilor Neguvernamentale -
Agency for Information and Development of Non-governmental Organizations
e-mail: contact la aid-ong.ro, mobil: +40-722-218 204
Internet: http://www.aid-ong.ro/, FB:
https://www.facebook.com/pages/AID-ONG/586182471403499,
"Vision without action is a daydream; action without vision is a nightmare"
/ "Viziune fara actiune inseamna sa visezi cu ochii deschisi. Actiune fara
viziune este un cosmar!"

Pe 11 septembrie 2017, 13:39, Ovidiu Voicu <ovidiu.voicu la inovarepublica.ro>
a scris: