club ogp 14 septembrie - evaluare plan de actiune

Mihai Lisetchi contact la aid-ong.ro
Dum Sep 17 05:33:04 UTC 2017

Buna la toata lumea!
Am atasat comentariile mele la raport (sunt inserate in textul atasat)

Pe de alta parte, legat de intalnirea clubului OGP, pe parte procedurala,
constat ca si la nivelul celor care promoveaza transparenta si utilizarea
noilor tehnologii se manifesta oarece reticenta in utilizarea acestor
tehnologii. In conditiile in care toata lumea interesata de subiect are
acces la net, cei care stau departe de Bucuresti (provincialii :) ) nu au
aceleasi sanse sa participe la discutii (costuri, timp etc.).
Intrebarea e: de ce nu se organizeaza o asemenea dezbatere ca sesiune
online?

Cele bune!

Mihai Lisetchi

"Vision without action is a daydream; action without vision is a nightmare"
/ "Viziune fara actiune inseamna sa visezi cu ochii deschisi. Actiune fara
viziune este un cosmar!"

Pe 11 septembrie 2017, 13:39, Ovidiu Voicu <ovidiu.voicu la inovarepublica.ro>
a scris: