Upgrade My City, editia a 2-a @ Timisoara

Dan Bugariu dan.bugariu la gmail.com
Joi Sep 21 13:11:05 UTC 2017

Salutare tuturor,

La un an distanta imi face placere sa va anunt lansarea (saptamana viitoare
este planificata conferinta de presa) programului Upgrade My City, editia a
2-a.

Mapa de prezentare a programului este disponibila aici
<http://bit.ly/UMC2017Parteneri>. Sectiunea de Guvernare/Guvernanță se va
derula cu suportul colegilor si partenerilor de la:

- OGP
- AID-ONG
- Centrul Pentru Inovare Publica
- Primaria Timisoara
- Consiliul Judetean Timis
- Centrul de Politici Publice

Cele mai importante 2 intalniri, pentru sectiunea de Guvernare sunt:

*- 17 octombrie, Consiliul Judetean Timisoara, 14:00 - 16:00*
*- 3 noiembrie, Consiliul Judetean Timisoara, 09:00 - 19:00*

Sunteti invitati si bineveniti in orice etapa si sectiune (sunt 4 sectiuni:
Identitate, Guvernare, Economie si Oameni) de derulare a programului :)

Orice feedback, participare, sugestii de parteneriate cu oameni si
organizatii motivati de progresul oraselor sunt binevenite si mult
apreciate.

Multumesc,

Dan

*Dan Bugariu*