Upgrade My City, editia a 2-a @ Timisoara

Daniel Pop daniel.pop la e-uvt.ro
Joi Sep 21 19:02:21 UTC 2017

Salut Dan,

am citit mapa de prezentare si mi-a starnit interesul cele 7 proiecte
implementate. Unde as putea afla mai multe detalii despre ele?

Am vazut ca Centrul de Politici Publice este partener. Despre care Centrul
de Politici Publice este vorba, ca eu stiu vreo doua :)

Sper sa ne vedem la eveniment

Daniel