[okfn-be] 2 vragen van studenten

Cedric De Vroey cedric.devroey at gmail.com
Wed Dec 7 13:42:31 UTC 2011

Misschien kun je hen wijzen op wat de Obama administratie aan het doen is
met data.gov. of bijvoorbeeld wat ze in Londen aan het doen zijn bij de
metropolitan police: http://maps.met.police.uk/
Een ander voorbeeld is http://nycopendata.socrata.com/, New York city heeft
al een aantal jaar een leidersrol op gebied van open data en zij zijn ook
een van de belangrijkste partners in het IBM Smarter Cities programma.

Grtz,
Cedric

--
Cedric De Vroey