[okfn-be] 2 vragen van studenten

Katleen Janssen Katleen.Janssen at law.kuleuven.be
Wed Dec 7 13:08:28 UTC 2011

Dag Roel,

Komt de vraag van drie dames van de Lessius hogeschool? Ik heb een paar weken geleden met hen gesproken, en ze zijn al redelijk goed ingelezen in het onderwerp, dus dat was wel positief.

Ik denk dat ze vooral nood hebben aan een paar concrete voorbeelden van wat er in België met open data gebeurt door bedrijfjes, burgers en activisten, eerder dan aan "de waarde" van open data. Ze zijn behoorlijk enthousiast, dus misschien kan je best vragen of ze hun vragen wat meer concreet maken, zodat ze ook nuttige antwoorden kunnen krijgen...

Groetjes,
katleen

--
dr. Katleen Janssen