[okfn-be] Hoe zou jij Codex data hergebruiken?

Ton Zijlstra ton.zijlstra at gmail.com
Tue Apr 8 07:37:35 UTC 2014

Hi all,

Ik ben de Kanselarij v.d. Vlaamse overheid in gesprek over het als open
data beschikbaar stellen van de Codex (codex.vlaanderen.be). Ik maak een
voorstel voor ze hoe dat te doen en welk pad het vergt.

Een tijdje geleden heb ik hierover ook al eens met Pieter Colpaert
gesproken.

Waar ik nog wel behoefte aan heb is extra input t.a.v. hoe een open data
versie van de Codex voor jullie nuttig zou zijn. Aan welke behoeften zou
het helpen tegemoet komen? Zijn er bijvoorbeeld buitenlandse projecten met
gelijksoortige data die je voor (in dit geval) Vlaanderen zou willen
realiseren?

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Ton Zijlstra