[okfn-bg] Системата от решения на МС

Boyan Yurukov yurukov at gmail.com
Tue Jun 7 13:07:55 UTC 2011

Днес забелязах, че липсват някои текстове на проектозакони в
парламента - тези за  промяна на закона за съобщенията и
администрацията. Тогава писах на МС да им искам текстовете с агумента
за прозрачност и т.н. и ми пратиха прекратка към тяхната система за
документи. Намерих решенията за проектозакон, но ми стана интересно,
че самата система е обществено достъпна, но няма отворени данни. Ето
две предложения:

- да натискаме да пуснат отворени данни. Това ще е трудно, защото
системата вече е изградена и ще се двоумят да я променят
- да я изкараме ние на отворени данни. Добре структурирана е и
търсачките дават да се търси без аргументи (всички резултати).
Единственият проблем е един capcha в началото, но мисля, че след това
оставя един cookie, който можем да използваме постоянно. Не съм
гледал, но ако е със сесии, а не с обикновен cookie, който просто
изтича след време, това би било проблем.

Ето адреса:
http://pris.government.bg/prin/default.aspx

Боян