[okfn-bg] Малко новини около данните на парламента

Boyan Yurukov yurukov at gmail.com
Mon Jun 6 14:26:04 UTC 2011

Здравейте,

Говорих с тези, които отговарят за новия сайт на парламента.
Последнната част от информацията - индексираните стенограми, още не са
пуснати поради проблеми със старата система за гласуване. Всичко
излизало освен минутите от които и до които е говорил някой. Доколкото
разбирам, това им трябвало, за да нарязват и индексират автоматично
видеото. Било много работа да го правят на ръка и затова ес го били
пуснали до сега. Казах им да пускат каквото имат, защото тия минути не
ни греят много за сега - важното е, че към всяко изказване има връзка
към профила на депутата и отделно има всички закони и как е гласувано
за тях. Ето примерни данни, които ми пратиха:
http://www.parliament.bg/bg/plenaryst/ID/668/1

Данните за гласуванетона всеки депутат би трябвало и тях да ги пуснат
на XML, както и тези горе, но още не ги виждам.  Ще се чуя с тях в
четвъртък и ще се пробвам да ги убедя пак да пуснат данните без
минути. После като направят нова система за гласуване - тогава всичко.
Май щяло да е скоро. Като пуснат и тези данни, ще финализирам схемата
на ремиксираните данни при мен и ще пусна един cron-job да се
обновяват ежедневно.
http://parliament.yurukov.net/

Ще ви държа в течение.

Боян