[okfn-bg] Планът за открито управление

Peio Popov peio at peio.org
Tue Apr 17 10:35:40 UTC 2012

Т.нар. план може да се ползва за каквито и да са цели, което е и добро и
лошо. От една страна с такива планове и стратегии се изграждаше
електронното управление, но от друга страна - заявения общ ангажимент може
да се ползва като аргумент и обосновка за каквото е изгодно, включително и
за отворени данни.

Задачите по темата ще отиват при Валери Борисов, независимо от съгласието
му.  Румяна Бъчварова по-скоро излиза от процеса. Интересуват я само
възможните PR ползи. Т.е. ако може да похвалим властта по разбираем за нея
начин.

А по-това време в САЩ:
http://radar.oreilly.com/2012/04/21st-century-smarter-governmen.html