[okfn-bg] Планът за открито управление

Boyan Yurukov yurukov at gmail.com
Tue Apr 17 09:23:22 UTC 2012

Здравейте всички,

Вероятно сте чули, че българия участва в OGP. След заседание на кабинета
миналата седмица, Николай Младенов ми отговори в Twitter, че до днес ще
имат публикуван план за действие и отваряне на управлението. Оказа се, че
са го пуснали още на 11-ти, но никой не го е забелязал. Днес пуснах кратък
анализ на плана. Изглежда до месец ще има списък с конкретни задачи за
изпълнение и се опитвам да разбера кой отговаря за изготвянето им. Ето
анализа:
http://yurukov.net/blog/2012/04/17/ogp-plan/

Другото нещо е една идея, която ми се върти в главата от известно време. Не
е хич нова - да направим един блог с новини и линкове на тема opendata. И
преди Бого Шопов беше направил такъв, но го спря. Постоянно попадам на
интересни статии, графики карти и данни и вярвам - доста от вас също. Ще е
интересно да ги събираме на едно място, както и да следим там развитието в
България. Писал съм повече тук:
http://yurukov.net/blog/2012/04/03/ogp-novini/
http://www.brainstormmonk.com/2012/04/opendata-bulgaria/
Ако има желаещи - свиркайте. Хостинг имам. Домейна ще го уредим.

Боян

--

Boyan Yurukov
Twitter: yurukov