[okfn-bg] Местен чаптър bg.okfn.org

Emanuil Tolev emanuil.tolev at gmail.com
Mon Jun 18 08:37:19 UTC 2012

Здравейте!

Имаше предложение скайп срещата относно започването на
http://bg.okfn.org/да се случи идния уикенд.

#1: 23-24 Юни удобно ли ще е за всички или повечето участници от листата за
първа среща?

#2: Да оставим ли повече време преди първата среща, да могат повече хора да
видят и-мейлите и да изявят желание да участват?

Също така, дори и някой да не присъства на първата среща няма особено
значение, проектите на OKF винаги се опитват да включат колкото се може
повече хора.

#3: Впредвид това, може би е добра идея да се организира една редовна
(ежемесечна ИЛИ всеки 2 седмици ако има материал за дискусия) среща, за да
могат да се включват нови участници в инициативата.

Ако няма нищо ново срещата сигурно ще отнема 10-15 минути, така че няма
редовно да точи от времето ви. Пък и ако няма нищо ново в полето на
българските отворени данни/знание, може би е време да се започне нещо ново
или да се подкара съществуваща идея :).

Поздрави,
Емануил