[okfn-bg] Местен чаптър bg.okfn.org

Peio Popov peio at peio.org
Wed Jun 20 13:05:39 UTC 2012

Ок, нека да е среща. Ето начални бележки за уговорката:
http://okfnpad.org/bg-group-initial-meeting

Величка, Емануил, моля, включвайте предложения за въпросите, които
желаете да съставляват дневния ред, както и всякакви други корекции.

Дата и час, предлагам да синхронизираме чрез:
http://www.doodle.com/phh279t4e266qsid

Величка, много благодаря за промяната на темата. Моят потребител в okfn е peio

Поздрави,