[okfn-bg] Местен чаптър bg.okfn.org

Velichka Dimitrova velichka.dimitrova at okfn.org
Wed Jun 20 12:41:54 UTC 2012

Здравейте,

Мисля че идеята за среща е добра, защото ще ни даде възмойност да се
запознаем и може би да обсъдим някои неща по-бързо и по-продуктивно и
след това да последваме с е-мейли. Бих имала време на 23-24 ако се
разберем в колко часа, защото няма да бъда онлайн през цялото време.

Пейо, аз смених темата на bg.okfn.org - сега е OKFN Master Theme. По
принцип знам няколко неща които могат да се направят като twitterfeed,
etc. но като цяло и аз не съм много по дизайна. Базовите препоръки за
публикуване на отворени данни са също добра идея. Аз мога да помогна с
някои новини от OKF мрежата - проекти, работни групи и т.н., но хайде
да обсъдим каква информация искаме да има на сайта.

Пратете ми моля ви е-мейли или user names, с които сте се регистрирали
на okfn.org за да мога да ви добавя като администратори.

Ако някои от листа би искал да пише на блог функцията, но няма да има
възмойност да участва в планирането на как да изглейда страницата -
има също и роли като "автори".

Поздрави

--
Velichka Dimitrova
Project and Community Coordinator for Labs