[okfn-bg] Данни за катастрофите от МВР и КАТ

Velichka Dimitrova velichka.dimitrova at okfn.org
Sat Sep 15 16:50:42 UTC 2012

Здравей,

Мисля че това е много интересна идея, виждам че има няколко важни причини и
ползи са се отворят тези данни:

   - може да се направи статистика за локализиране на най-проблемните
   райони, където най-често стават катастрофи. Мога да си представя, че КАТ си
   знаят горе долу къде стават най-много катастрофи, но едва ли водят
   статистика с гео-данни.
   - може да се направи анализ на данните възоснова факторите, които може
   да са допринесли за катастрофата

Мисля че идеята за crowd-sourcing е супер интересна - аз за съжаление не
познавам добре София и не мога да допринеса много със задачите за
локализиране.

Предполагам че познаваш PyBossa - http://pybossa.com/ - твоята програма ми
напомня на Urban Green Parks..