[okfn-bg] Данни за катастрофите от МВР и КАТ

Boyan Yurukov yurukov at gmail.com
Sat Sep 15 18:15:15 UTC 2012

Не, не го знам, но ще го разгледам. Знам, че има няколко платформи за
crowdsourcing на различни теми, но ми се стори, че ако напиша свое
приложение ще е по-бързо.

Иначе данните от архивите на МВР са готови. Изчистих доста несъответствия и
сега ги вкарвам в базата данни. Открих и много интересни таблици със
статистика по различни аспекти на катастрофите - по часове на деня, по
причини, по месеци, брой жертви, брой ранени и т.н.
http://dokkpbdp.mvr.bg/Statistics/default.htm
Само статистика е, но ще е интересна за правене на инфографика. Има отново
данни от 2004-та. В този смисъл dataset-а, който изчистих помага само с
това, че представя данните по дни. За жалост имаше много грешки в него и
около 160 изпуснати дни, които възстанових с интерполация. Ще пусна и данни
с графика колко точни са данните и къде има промените. Само трябва да си
събера мислите.

Боян

--

Boyan Yurukov