[okfn-br] Papo com dados: os maiores problemas de São Paulo, 28 de abril (sábado) às 14h

Gisele S. Craveiro gisele.craveiro em gmail.com
Segunda Abril 23 19:53:22 UTC 2012

Hi everybody!

It is a fantastic idea to develop an Open Data Census for São Paulo.
Unfortunately, I won´t be able to join this first edition of Papo com Dados,
but I´d like to colaborate in the following ones.

In order to discuss a census, there is a good starting point here:
http://www.governoaberto.sp.gov.br/view/consultar_bases.php
(Rufus, it´s a little portuguese exercise ;-) )

Abraços,

Gisele