[okfn-cz] Akční plán Open Government Partnership v Česku - jste někdo účastni?

Michal Berg michal.berg at esports.cz
Wed Dec 14 16:23:20 UTC 2011

Zdravím,

sepsal jsem k tomu krátký článek na Datablogu:

http://www.datablog.cz/clanky/pridejte-svoje-napady-pro-otevrene-vladnuti-v-cesku-ale-rychle

Rozešlete jej prosím na své kontakty lidem, kteří by mohli něco navrhnout a
přidat. Podle mě to je jedinečná příležitost tam něco protlačit (i když si
samozřejmě uvědomuju všechny záludnosti byrokratického procesu, viz ty
dokumenty co posílal Jan Kotecký).

Díky

Michal Berg