[okfn-cz] Návrh finálního textu pro Akční plán OGP - prosím o revizi

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Sun Dec 18 13:52:29 UTC 2011

Ahoj vespolek,
jen jsem drobně fakticky upravil odstavce o novele zákona o obcích
(ještě je nepředložila vláda, ta je dostane na stůl až v následujících
týdnech /měsících.
A je to trochu trapný, ale radši bych nás tam neuváděl, protože jak je
nemocný kolega, který ve výboru Peake byl, tak nevím, co tam prezentoval
a radši bych nevytvářel dojem zásahů z více stran...

Zdravím,

JK

Dne 18.12.2011 14:21, Michal Berg napsal(a):
> Zdravím,
>
> pokusil jsem se tam zabudovat vaše připomínky a podněty, summary tam
> taky už nyní je, opět prosím o kontrolu, abychom se nějak přiblížili
> finálnímu stavu. Pokud navrhnete ještě nějaké změny, prosím navrhněte
> rovnou i jejich konkrétní znění
>
> Michal
>
> 2011/12/18 Jakub Mráček <jakub.mracek at osf.cz <mailto:jakub.mracek at osf.cz>>
>
>     Souhlasím s Romanem, koreluji s mou poznámkou v mailu Michalovi.
>     Nabízím jeho vytvoření dnes večer.
>     JM

*Oživení, o.s.*

*Muchova 13/232*

*160 00 Praha 6*

*Tel: +420 257 531 983*

*Mobil: +420 725 919 943*

*jan.kotecky at oziveni.cz*

*http://www.oziveni.cz* <http://www.oziveni.cz/>

*http://www.facebook.com/BezKorupce* <http://www.oziveni.cz/>

*
klub přátel Oživení <http://klub.oziveni.cz/>
*

*
Prosazujeme principy transparentní veřejné správy a udržitelného rozvoje.*