[okfn-cz] připomínka hlasování o značku pro opendata rozcestník

Michal Berg michal.berg at esports.cz
Mon Dec 19 09:57:43 UTC 2011

Zdravím,

před minutou jsem v podstatě tu stejnou připomínku odelsla do formuláře:

Přiznám se, že mi ten směr jednotlivých návrhů příjde dost mimo téma, který
by měl reprezentovat ("webový rozcestník open data platformy"). Otevřená
republika se tomu snad vzdáleně blíží.

(o diskusi nad názvem jsem bohužel nevěděl, proto kritizuju aniž bych zatím
cokoli navrhnul;)

Michal

michal.berg at esports.cz | +420 603 102 284 | www.esports.cz