[okfn-cz] připomínka hlasování o značku pro opendata rozcestník

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Mon Dec 19 11:04:58 UTC 2011

Ha, druhé kolo brainstormingu. Přišel čas na můj oblíbený trojsmysl
zastavit stát (případně jeho méně revoluční negaci) :)

Ale vážně - ambice že název bude rozumně krátký a zároveň dokáže
vystihnout relativně složitý cíl iniciativy podle mě není realistická.
Osobně jsem raději za název jednoduchý než vysvětlující  (ha ha, co
znamená zindex vlastně neví skoro nikdo - tak do extrému bych už
nešel).

tak třeba watchdogy.cz , nebo hlidamestat.cz jsou volne. A nebo rovnou
stat2.cz - česká varianta Government 2.0, zároveň odpovídající na
otázku že děláme něco do by tak trochu měl dělat stát. Jenže to děláme
líp a levněji :).

Jirka