[okfn-cz] Návrh finálního textu pro Akční plán OGP - prosím o revizi

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Mon Dec 19 11:36:58 UTC 2011

Pánové, gratuluju - hezké, věcné. Omlouvám se že jsem se nezapojil,
nebyl čas. Ale beztak mi obecné psaní moc nejde.

Vedle souhlasných reakcí čekám odpovědi od "to se asi zbláznili"
(eklep), po "ok nechme je nažrat, koza beztak zůstane celá" (obecné
návrhy, pracovní skupina). Vytvoření specializované komise je totiž
tuším o druhou strategií sira Humphreyho k zametení nepříjemných
návrhů.

 Tj. je potřeba dát bacha
- aby ta rada nakonec nevypadala jako "best-of" z ministerstev ve
stylu Rady vlády pro informační společnost ( viz
http://www.vlada.cz/assets/ppov/rvis/usneseni_vlady_183_2011.pdf )
- aby měla pravomoc reálně připomínkovat návrhy

kéž to vyjde. jen jsem chtěl zdůraznit, že ještě nejsme ani na
začátku, a přijetím návrhů bitva nekončí ale začíná :D

pěkné svátky

Jirka Skuhrovec