[okfn-cz] narodila se značka, radujme se!

Martin Necasky martinnec at gmail.com
Tue Dec 20 11:08:59 UTC 2011

Asi se ozyvam trochu pozde, ale varianta opengov.cz padla? Mam ji
registrovanu ja a jiz drive jsem ji nabizel pro presne ty ucely, o
kterych se tady bavime. Zatim tam je jen jednoduchy rozcestnicek z cca
kvetna/cervna 2011. Vlastne jsem ji registroval proto, aby ji nikdo
nevyfouknul pro nejakou blbost :-).