[okfn-cz] Stát uvidí obcím do peněz i kvůli Řecku

Martin Necasky martinnec at gmail.com
Wed Dec 28 19:54:50 UTC 2011

Presne tento argument o nakladech jsem vcera reporterce z HN take rikal.
Stejne jako o dalsich technickych problemech. To se ale do clanku jaksi
neveslo. Pry na ministerstvu fin. presne vedi co delaji :-). Nase role je
se snazit aby pokud nahodou MF bude data mit (na coz jsem fakt zvedavy)
potom si je nenecha jen pro sebe.