[okfn-cz] společná konference?

Michal Reiter ch.mabot at gmail.com
Fri Aug 10 08:51:01 UTC 2012

Souběh dvou tematicky podobných akcí v jeden den by jistě nebyl dobrý,
ledaže by se akce konaly na jednom místě jako přidružené konference,
což samo o sobě by bylo dost náročné.

Bohužel úplnou volnost ve výběru termínu nemáme, naše představa je
max. týden před 3. 11. či 2 týdny po.
S pozdravem Michal Reiter