[okfn-cz] Demagog.cz v prekladu

Vojtech Svatek Svatek at vse.cz
Wed Feb 1 15:33:29 UTC 2012

Zdravím,
dodatečně se ještě skromně připojuji k diskusi - připadá mi, že čeština má
výstižných ekvivalentů i víc - možná už díky nějakým našim dávným
politikům: také "matoucí vyjádření", "polopravda"...

VS

Vojtech Svatek, University of Economics, Prague
Nam.W.Churchilla 4, 13067 Praha 3, CZECH REPUBLIC
phone: +420 224095495, e-mail: svatek at vse.cz
web: http://nb.vse.cz/~svatek