[okfn-cz] opendata/veřejné zakázky: konzultace od pana Kužílka

Vojtech Svatek Svatek at vse.cz
Thu Feb 9 14:38:09 UTC 2012

Možná bych to ještě stylisticky trochu upřesnil na "...datovém formátu,
jehož *popis* je volně dostupný a který je snadno strojově převoditelný"...
Protože nemusí být úplně jasné, co znamená "dostupnost formátu".

Vojta Svátek

Vojtech Svatek, University of Economics, Prague
Nam.W.Churchilla 4, 13067 Praha 3, CZECH REPUBLIC
phone: +420 224095495, e-mail: svatek at vse.cz
web: http://nb.vse.cz/~svatek

okfn-cz-bounces at lists.okfn.org napsal dne 09.02.2012 15:26:31:

> [...]
> tabulkového programu" navádí k tomu, aby to byl formát MS Excelu. A
> místo "snadno převoditelný" by možná bylo lepší "snadno strojově
> převoditelný".
>
> Pokud již nemají pojem "formát" definován někde výše, bylo by asi
> lepší použít spojení "datový formát".
>
> Čili spíše:
>
> "Sestava se vede v elektronické podobě ve formátu, který je volně
> dostupný a snadno strojově převoditelný na jiné formáty."
>
> „Sestava se vede v elektronické podobě ve formátu tabulkového
> programu, který je volně dostupný a snadno převoditelný na jiné
formáty.“