[okfn-cz] opendata/veřejné zakázky: konzultace od pana Kužílka

M.Skop KohoVolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Tue Feb 14 01:49:55 UTC 2012

ok,

v tom pripade uz je jen jedno vysvetleni - na Slovensku jsou proste
lepsi programatori nez v CR (-:

jinak samozrejme pokud je nekde lepsi verze (napr. v GB), preberme ji
odtam, muj hlavni argument je - preberme to odnekud, kde to funguje, a
nevymyslejme znova kolo (radeji tedy venujme energii najiti dobreho jiz
funkcniho reseni nez vymysleni noveho - Slovensko tlacim proto, ze i
prumerny clovek na ministerstvu si to precte a zaroven legislativa je
pomerne obdobna)

M.

On 2012-02-13 22:20, Jiri Skuhrovec wrote:
> [...]
> formát - viz třeba tahle prezentace jednoho z autorů:
> http://www.slideshare.net/Stiivi/data-cleansing-introduction-for-bigclean-prague-2011
> (pokud se nic za poslední rok nezměnilo. Myslím že ne, ale přesto se
> preventivně omlouvám za případnou dezinformaci a Michalovi se slováky
> za nactiutrhání). Znasichdani.sk je pak postaveno nad tendery.sme.sk,
> tedy opět ne zcela nad opendaty státní správy.
>
> Přesto nerozporuju že jsme míle za Slovenskem, nicméně souhlas s
> Jindrou že z hlediska zveřejňovaání zakázek v té Británii bude možná

>>> 2) spravne, viz 3)

>>> KohoVolit.eu

>>> KohoVolit.eu