[okfn-cz] opendata/veřejné zakázky: konzultace od pana Kužílka

Jakub Klímek klimek at ksi.mff.cuni.cz
Thu Feb 9 14:47:58 UTC 2012

Ahoj,

Jak u Martina, tak u Michala vypadla ona strukturovanost a otvíraají se dveře výkladu že formátem je PDF scan, protože si ho může každý volně prohlédnout a převést (strojově zpracovat) na jiný format (jako třeba JPG J). Dál nevím jestli je jasné co je “volně dostupný formát”, v původní formulaci se volná dostupnost vztahovala k programu. Nějak bych tam ješte zakomponoval to, aby to byl formát který se pro daný typ dat běžně používá (a tím byly vyloučeny fotky tabulek a podobné nesmysly).

Můj návrh (ale už se nám to zesložiťuje):

"Sestava se vede ve strukturované elektronické podobě v datovém formátu, který je volně použitelný, pro data tohoto typu určený a snadno strojově převoditelný na jiné formáty určené pro reprezentaci strukturovaných dat tohoto typu."

Jakub Klímek