[okfn-cz] opendata/veřejné zakázky: konzultace od pana Kužílka

michal.skop at kohovolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Thu Feb 9 15:26:17 UTC 2012

Já!

jde o to, že tady se logicky odkazuje na jiné místo, kde ten
správný formát má být definován (a může se to třeba aktualizovat
snadněji) - tj. na web Uradu pro verejne zakazky.

"Webové sídlo"
(prostě web úřadu) je termín detailně definovaný v té vyhlášce (i včetně
toho, jak to správně dělat, např. nic jako "musíte používat IE")

M.

On Thu, 9 Feb 2012 16:17:50 +0100, Roman Řípa wrote:

> Kdo tu větu
chápe, ať se přihlásí.
> R.

obstaravani, kde se primo mluvi o tom, jak to musi obstaravatel poslat
uradu (ktery to zverejnuje):

http://www.zakonypreludi.sk/zz/2006-25#f6432305 [33]

vyhlasku:

http://informatizacia.sk/ext_dok-vynos_a_prilohy_2010-312/7431c [32]

kde uz je popsano, jak to ma vypadat a odkud by se to mohlo proste
zkopirovat:
prvkov)
polozky "sestavy" maji jmenovat

15:47:58 +0100, Jakub Klímek wrote:

> [...]
Martina, tak u Michala vypadla ona strukturovanost a otvíraají se dveře
výkladu že formátem je PDF scan, protože si ho může každý volně
prohlédnout a převést (strojově zpracovat) na jiný format (jako třeba
JPG J). Dál nevím jestli je jasné co je "volně dostupný formát", v
původní formulaci se volná dostupnost vztahovala k programu. Nějak bych
tam ješte zakomponoval to, aby to byl formát který se pro daný typ dat
běžně používá (a tím byly vyloučeny fotky tabulek a podobné nesmysly).

"Sestava se vede ve strukturované elektronické podobě v datovém formátu,
který je volně použitelný, pro data tohoto typu určený a snadno strojově
převoditelný na jiné formáty určené pro reprezentaci strukturovaných dat
tohoto typu."

okfn-cz-bounces at lists.okfn.org [1]
[mailto:okfn-cz-bounces at lists.okfn.org [2]] ON BEHALF OF Michal
Berg
Necasky
opendata/veřejné zakázky: konzultace od pana Kužílka

Zdravím,

tam zavádějící, navrhuju tam ponechat ten formát, a namísto
převoditelnosti navrhuju použít obecnější výraz "strojové zpracování".

elektronické podobě ve formátu, který je volně dostupný a umožňuje
neomezené strojové zpracování.

odstavce 6 stanoví vyhláška, kde by to bylo definováno.

Michal

právnických formulacích zběhlý vůbec, ale ta formulace mi přijde
zbytečně složitá - spojení "ve formátu tabulkového programu" navádí k
tomu, aby to byl formát MS Excelu. A místo "snadno převoditelný" by
možná bylo lepší "snadno strojově převoditelný".

nemají pojem "formát" definován někde výše, bylo by asi lepší použít
spojení "datový formát".

vede v elektronické podobě ve formátu, který je volně dostupný a snadno
strojově převoditelný na jiné formáty."

elektronické podobě ve formátu tabulkového programu, který je volně
dostupný a snadno převoditelný na jiné formáty."

Nečaský

právnických formulacích - mohu poprosit o reakci?

Program Coordinator

130 00 Praha 3
jakub.mracek at osf.cz [6] | w: www.osf.cz [7]
www.facebook.com/nadace.osf [8] | t: @nadaceOSF [9]

pány přes „Opendata",

podpisu) se nepodařilo přijmout mnou navrhované a předkládané
ustanovení, které by ukládalo zadavatelům zveřejňovat informace o
zakázkách na internetu způsobem, který umožní jejich automatizované a
jednoduché vyhodnocování.

připravil pro další iniciativu některých poslanců (asi Tejc, ČSSD).

Potřebuji poradit, zda je správná formulace

v elektronické podobě ve formátu tabulkového programu, který je volně
dostupný a snadno převoditelný na jiné formáty."

předběžně formulovaný návrh je v příloze.

reakci, musím to předat do konce týdne.

_Přeji pěkné dny_

otevřenost veřejné správy a ochranu soukromí_

public administration _Z _Protect of privacy Advisor _

_Otevřená společnost o.p.s. Open society p.b.a._

www.otevrete.cz [10]

[11]

[mailto:jiri.knitl at osf.cz [12]]

KOMU: Robert Basch; Jana Mravcová
Jakub Mráček

pátek 17.2. ve 14:00 v zasedačce OSF

11:02 AM
'kuzilek at otevrete.cz [14]'; Jakub Mráček
Otevřete - Fond Otakara Motejla

Jana Mravcová
Jiří Knitl
Mráček

Wednesday, February 08, 2012 8:45 AM
Jana Mravcová; Robert Basch
schůzka Otevřete - Fond Otakara Motejla

bez problémů u mě, co tedy ostatní?

[mailto:kuzilek at otevrete.cz [17]]
10:53 PM
Mráček

17.2. dopoledne, např. 10:00 jsem bohužel na jednání Rady vlády pro
lidská práva. Mohl bych cca po 13 h či později.

dny_

-------------------------

[mailto:jiri.knitl at osf.cz [20]]

KOMU: Jana Mravcová; kuzilek at otevrete.cz [21]; Robert Basch
Jakub Mráček

dobré uskutečnit schůzku, na které bychom se pobavili o dvou věcech:

je/mělo by být komunikováno ven, přístup Otevřete do grantových kol FOM
apod.

přístupu k informacím neboli sladit se...

17.2. dopoledne, např. 10:00?

účasti.

[22]
6.2.2012

neobsahuje viry.
2012.0.1913 / Virová báze: 2112/4794 - Datum vydání: 7.2.2012

Zkontrolováno AVG - www.avg.cz [24]
báze: 2112/4795 - Datum vydání: 7.2.2012

-------------------------

Zkontrolováno AVG - www.avg.cz [25]

michal.berg at esports.cz [30] | +420 603 102 284 | www.esports.cz [31]

> --