[okfn-cz] Snadná kontrolovatelnost hlasování o důležitých zákonech

M.Skop KohoVolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Thu Feb 23 08:23:07 UTC 2012

A co takhle pomoci "parlamentniho RESTful API"
https://github.com/KohoVolit/KohoVolitAPI

s manualem:
http://community.kohovolit.eu/doku.php/api

a funkci uz neni zrovna malo (-:
http://api.kohovolit.eu/doc/html/annotated.html

?

(jeste par dalsich funkci je v NapisteJim/NapisteIm, ale ty asi zatim
nejsou v dokumentaci:
  https://github.com/KohoVolit/NapisteJim )

Ano, neni to django, je to stare dobre php

M.

--
Mgr. Michal Škop, Ph.D.
KohoVolit.eu