[okfn-cz] 106ka na netu

M.Skop KohoVolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Fri Jan 13 13:04:49 UTC 2012

Ahoj,

rad se sejdu, ale osobne budu v Prage jenom 16. a 17.1.

osobne by se mi stejne vic libil jednoduchy web typu 'chcemvediet.sk',
ktery by existoval dneska (ok, za 14 dni), nez superhyperultragenialni,
ktery 'nekdy bude' (-:
ale samozrejme, bude-li superhyperultragenialni, kde to nekdo jiny jeste
napise za me vcetne odvolani, budu rad pouzivat ten

potvrzeni: potvrzeni na emailu zaroven potvrdi, ze ten email skutecne
existuje (a neni treba v nem preklep, nebo neni to vymysleny typu
vyzirkyzvlady at supsvamadovltavy.cz), to captcha nezvladne

Michal

On 2012-01-13 12:45, Matěj Hollan wrote:
> Ahoj,
>
> budu příští týden v Prase, 18. určitě, můžu být i dny kolem, nevím jak
> Svaťa, popř. Posp, bylo by fajn se na to potkat.
>
> Máme to rozjednané s Hospodářkama, čekáme jak to dopadne. Problém
> nejsou ani tak peníze na naprogramování a napsání webu, to si dovedu
> představit, že to naprogramujete zadarmo ;-), ale potřebujem zcela
> nutně love na člověka, co bude dělat asistenci lidí, kteří žádají a
> potřebují poradit, konzultovat.., Došli jsme i společně s Oldou
> Kužílkem k tomu, že to nejde napsat blbuvzdorně a že naší ambicí musí
> [...]

Mgr. Michal Škop, Ph.D.
KohoVolit.eu
michal.skop at kohovolit.eu
+420 775 187 021 / +420 721 484 915