[okfn-cz] Která data pražského magistrátu chceme otevřít?

Jindřich Mynarz mynarzjindrich at gmail.com
Wed Jan 25 12:10:25 UTC 2012

Pokud je hlavním cílem získat aplikace postavené nad otevřeně
publikovanými daty, nabízí se možnost uspořádat soutěž "Apps for
Prague" po vzoru Apps for Ghent [1] nebo NYC Big Apps [2], pokud by to
magistrát byl ochoten finančně podpořit.

Tento způsob se velmi osvědčil, a tuším podle soutěže z NY, tak lze
získat aplikace v hodnotě několikanásobně převyšující investici do
soutěže (do hlavních cen).

Co myslíte?

Zdraví,

Jindřich Mynarz