[okfn-cz] Která data pražského magistrátu chceme otevřít?

Michal Berg michal.berg at esports.cz
Wed Jan 25 19:54:10 UTC 2012

Ad blokové čištění:
http://www.tsk-praha.cz/wps/portal/doprava/web/tsk-info/aplikace/!ut/p/c5/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3gT5wBnSydDRwP_YAtzA09HH2cPb2NnAwsPQ6B8pFm8pZ-pU4C3u6GBgZevAVDeOdgr0MvF0MDdnIDucJB9uFUYmkLk8ZkPkjfAARwN9P088nNT9QtyIwwyA9IVAQCfugs!/dl3/d3/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/

takže to by mohla být cesta, data mají, ale přes SMS

m.

michal.berg at esports.cz | +420 603 102 284 | www.esports.cz