[okfn-cz] novy uzemni plan prahy

Matěj Hollan hollan.matej at gmail.com
Sat Jul 14 16:54:02 UTC 2012

Čau, pár poznámek.

Novej metropolitní plán jde optimisticky očekávat za 2 - 3 roky. Mohou vám
ale pak poskytnout hotovej materiál ve fázi Zadání, Konceptu a Návrhu.

Důležitý je, jak je nastavena smlouva mezi zhotovitelem a objednatelem. Asi
to nebude případ Prahy, ale různý malý díry třeba maj ve smlouvě, že
výstupem je PDF a ke GISům se nejdem přes 106 dostat, protože GISy sou
vlastnictvím soukromý osoby.

Na 106 bych se v tomto případně obecně vykašlal a kontaktoval toho Hudečka
a odbor územního plánu (nevím a nechce se mi hledat, jak se to v Pze přesně
menuje). Přesto ale upozorňuju, že průběžný zpracování Vám asi nedaj a není
to ani vhodný.

Matěj