[okfn-cz] Fotky z uterniho seminare Otevrena data a verejna sprava: rakouske zkusenosti a jejich vyuziti v CR

Jindřich Mynarz mynarzjindrich at gmail.com
Sun Mar 4 12:06:40 UTC 2012

Zdravím okfn-cz,

byl jsem požádán, abych napsal příspěvek pro blog OKFN [1] o úterním
semináři "Otevřená data a veřejná správa: rakouské zkušenosti a jejich
využití v ČR" [2]. Ten jsem napsal, ale chybí mi fotky na doplnění.
Sám jsem nefotil, ale doufám, že někdo z účastníků ano. Pokud by někdo
ze zúčastněných měl hezké fotky a svolil by s jejich užitím pro blog
post, ať se mi prosím ozve.

Mimochodem, slidy ze semináře a odkazy na prezentované aplikace najdete na [3].

Přeji pěkné nedělní odpoledne,

Jindřich Mynarz

[1] http://blog.okfn.org
[2] http://www.opendata.cz/cs/event-austria12