[okfn-cz] Chybí "Open Data/Government Transparency" kategorie na DarujSpravne

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Mon Mar 26 15:22:07 UTC 2012

Hlavne( na DMS musíte mít zaloz(enou ver(ejnou sbírku a projít sloz(itým
procesem fóra dárcu*, kter(í to provozují.

Mám k DS dost výhrad (ale popravde( r(ec(eno jsem ten projekt uz( dlouho
neprohlíz(el - od té doby, co to narychlo spustili jenom aby byly první
- a to bez konzultace s organizacemi, které tam zver(ejnili) a
doporuc(il bych spís( darujme.cz

JK

--
--

*Oz(ivení, o.s.*

*Muchova 13/232*

*160 00 Praha 6*

*Tel: +420 257 531 983*

*Mobil: +420 725 919 943*

*jan.kotecky at oziveni.cz*

*http://www.oziveni.cz* <http://www.oziveni.cz/>

*http://www.facebook.com/BezKorupce* <http://www.oziveni.cz/>

*
klub pr(átel Oz(ivení <http://klub.oziveni.cz/>
*

*
Prosazujeme principy transparentní ver(ejné správy a udrz(itelného rozvoje.*