[okfn-cz] Chybí "Open Data/Government Transparency" kategorie na DarujSpravne

Michal Berg michal.berg at esports.cz
Mon Mar 26 15:36:38 UTC 2012

Zdravím,

z mého pohledu potenciálního dárce je killing feature ten jednoduchý widget
na weby, co nabízí http://darujme.cz/ - implementace viz např.
http://www.osbrneni.cz/ (takže Matěj může přidat konkrétní zkušenosti)

Ale samozřejmě mají projekty jako www.darujspravne.cz své místo, jen se
domnívám, že jsou primárě zameřené na velké organizace. Pro malé weby bude
asi darujme.cz vhodnější a pohodlnější na zřízení.

Michal

michal.berg at esports.cz | +420 603 102 284 | www.esports.cz