[okfn-cz] zápisy ze zastupitelstva 106

Matěj Hollan hollan.matej at gmail.com
Mon Nov 19 10:30:50 UTC 2012

Ahoj,

mají pravdu, za zveřejnění osobních údajů na webu je zodpovědný ten, kdo je
zveřejní. (Plus se ještě nesmí poskytovat vůbec, ale to je jiná věc.) Pokud
jsou tam r.č., údaje o tom, kdo má HIV a pod., tak to začerni a vystav.
Pokud tam citlivé údaje nejsou, tak to zveřejni rovnou. Doporučoval bych v
tomto případě jednat s radnicí, aby zápisy vystavovala sama, že to pro ně
bude jednodušší, než vyřizovat x totožných žádostí ročně a pak se hádat, co
je citlivý osobní údaj.