[okfn-cz] zápisy ze zastupitelstva 106

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Mon Nov 19 11:44:11 UTC 2012

Zdravim,

hm, na tom otevrete je to takove komplikovane...

Podle me musi poskytnout na zaklade 106 komukoliv, ovsem radne
zanonymizovane. Pokud poskytnou zadateli neanonymizovane, jde to na jejich
triko. Co dostane obcan na zaklade 106, muze automaticky zverejnit
kdekoliv. Plus je tam ta kauzalita, ze co urad poskytne na zaklade 106, ma
za povinnost zverejnit na svem webu v kompletnim zneni.

Howgh

ap