[okfn-cz] zápisy ze zastupitelstva 106

Matěj Hollan hollan.matej at gmail.com
Mon Nov 19 12:12:18 UTC 2012

Ahoj,

není to tak. Za zveřejňovaní osobních informací na internetu je zodpovědný
ten, kdo to dá na internet. Neplatí ani další Alešova teze, protože jde
právě o to zveřejnění na internetu, které je z hlediska ochrany osobních
údajů pohlíženo jinak, než když je to na papíře. Jsem si tím zcela jist.
Howgh :)

Matěj